onsdag, oktober 29

dj sleepy

Photobucket
bild från flickr

alltså idag är en jobbig dag. jag har ont mellan mina skulderblad, är äckligt trött och var tvungen att skrapa is från hela bilen imorse vilket ledde till att jag kom för sent till jobbet.

hoppas jag blir piggare utåt dagen eftersom jag ska på kryssning med emma, elin, cilla, robert och robin klockan 13.30. dock betvivlar jag att jag kommer vara trevlig när klockan närmar sig 13.00 eftersom jag varken har någon lunch med mig eller kommer att få en skön förmiddagssömn.

nu när jag har accepterat att jag har fått sparken så börjar jag trivas mindre och mindre här på jobbet. konstigt men bra. däremot känner jag att jobbsökar-kampen kommer att bli jobbig och svår i höst. jag har ett dilemma, eftersom jag både vill fara bort och stanna kvar. fara bort skulle vara enormt skönt, samtidigt som jag inte vill sabba min chans nu eftersom jag precis har fått mitt frilansjobb på åt.

mamma tyckte jag skulle anmäla mitt intresse till en annons som varuexpeditör på dahlmans. men jag tror faktiskt att jag hellre är arbetslös än att jobba på dahlmans. om någon annan är intresserad så är det bara att kontakta åsa dahlman på 23622.

Inga kommentarer: