onsdag, oktober 22

snittar / wig

vilket tudelat inlägg såhär på kvällskvisten. men min pojkvän ligger i sängen och gnyr så jag måste skynda mig att skriva, alltså hinner inte skriva två skilda.

Photobucket

hur som helst så har elin beställt en peruk åt mig, så att jag förhoppningsvis kan vara i närheten av lika snygg som hon på bilden. och så ska jag spendera hela lördagen åt att laga snittar och snacks till århundradets mest efterlängtade kalas med min ÄLSKADE ÄLSKADE gamla klass. fy satan vad jag älskar dom människorna av hela mitt hjärta. real love där alltså.

så nu undrar jag, har någon tips på skitgoda snittar? jag funderar på vändstekta rostbrödssnittar med skagen, tunnbrödsrullar, svartbröd med lax, kex med ost och vindruvor och lite sånt. men om ni har nåt, säg till! skriv! kommentera! är öppen för allt. utom ingefära, ansjovis och tonfisk. eheheh

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltsååå jag dreglar ihjäl mig häär.
Kisses