fredag, oktober 10

klänning

ja elin jag vill låna en klänning av dig, men jag vet inte vilken det skulle vara.

jag skulle egentligen vilja låna en klänning av typ michaela f, karoline, karolina eller elin kling .. men man kan inte begära allt. dessutom har jag på känn att henke kommer bli glad över våran present så då kanske det inte spelar någon roll hur man ser ut när man ger den. jag är så jävla ytlig. kan inte ha roligt om jag inte känner mig snygg. och snygg utan en snygg outfit ikväll känns i princip omöjligt i och med min trista frisyr och otränade kropp.

hurraa!

tur att jag har snygga skor iallafall. kanske jag skulle inviga mina carrieskor ikväll? det känns helt passande. kanske någon tycker att de är snygga till och med, men tanke på hysterin på tradera (som jag knappt har varit inne på på flera dagar!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

skärp dig. vadan denna plötsliga kroppshets?

och jag har en t-shirt klänning. men den är ju fadead, alltså svart nertill.

Anonym sa...

men det kanske duger ändå skulle jag skriva men det försvann. :(


och i övrigt kan du få låna min shettis/hund att jogga med om du vill. :D:D