torsdag, oktober 16

mess-massacre

jag har just skickat ett massmess till 12 gamla klasskompisar angående klassfest den 25e oktober hemma hos mig och nu får jag ett mess i minuten! haha vad roligt det här var, att få mess av såna man tycker om så himla tätt inpå.

hittills har jag den här statuslistan enligt klasslistan (som jag skriver här eftersom jag vet att ganska många av er läser min blog iallafall ibland)

backas: kommer!
bove: kan inte men hälsar att vi ska festa för honom också. (vem ringer och övertalar?)
pill: kommer!
yam: kommer!
solli: kommer!
mad: givet
svarta catrin: kommer!
elin: jobbar men kommer ändå.
ken: kommer!
marv: kommer!
anda: kommer!
toffe: kommer!
gis: kommer!
erica: kommer hem från landet i väst då, så hon kommer givetvis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

det saknas någon, i think... :P

Anonym sa...

jag ska faktiskt också jobba o ändå komma:p

Madelen Holmström sa...

cath: jamen jo jag skrev det först men sen skrev du ju att du hade bytt och kunde komma så jag ändrade dig från gul status till grön och skrev att du skulle komma :D elin sa med en gång att hon skulle komma fast hon jobbade.

Anonym sa...

haha jag trodde att du hade glömt christoffer :P