måndag, oktober 13

kärlek på hög nivå




den översta klänningen (som hon tydligen sytt själv) är ren kärlek i tyg för mig. den är helt freakin underbar. besök hennes deviant för att se mer, så ska jag kolla klart på sos familj och käka kvällsmål.

snygg jag är på min header btw, eller hur?

men jag har ärligt talar lite problem med bilderna här på bloggen. skulle hellre ha så att bilderna inte var klickbara, utan istället var lika breda som texten så man såg nåt av dem ändå. nån som kan hjälpa? snälla?

3 kommentarer:

anna sa...

du kan ta bort det klickbara genom att ta bort det som står innanför < a > < / a >

så ändrar du width och skriver 560 för så bred är ju din main wrapper.

Cilla sa...

Nu börjar din header se riktigt najs ut igen :D Inte som en äldre-bakis-Madde höhö.

Duuuh tänkte fråga en grej, 29 okt 8.30 - 14.00 Skulle du tänka dig att jobba för mig då? Inte ett måste dock, bara om du vill ha tillbaka lite av din dag heh samt att jag ska flytta då :)

anna sa...

nä jag har ännu inte hittat hur man kan ändra det i html-koden, förstod inte att du menade så, det vill jag också kunna. jag går in och ändrar bredden sådär som du gjort på varje bild jag vill ha större.
men det borde inte bli pixligt, eller alltså kolla bildadressen, det är två, om du laddar upp bilder via blogger, den komprimerar en, den som syns på bloggen, den har "s400" i adressen, size 400 alltså, sen den adressen som man kommer till när man klickar har "s1600", det är den koden du får ha, och förminska. krångligt ja men man vänjer sig.. eller så lägger du upp bilderna annan stans och lägger upp med url:en.. aja du förstår nog även fast jag skriver rörigt.