torsdag, oktober 23

lace and ultimatum

tack gode gud att jag fick sparken från eckerö linjen. det har fått mig att inse hur dåligt jag har behandlat mig själv de senaste månaderna. idag när jag var ute och gick med mormor så var vi via moas skola och hämtade henne. där testade jag klättra lite och hänga i klätterställningen utan nå vidare lyckade resultat. jag orkar knappt lyfta min kroppsvikt längre, vilket kanske är förståeligt eftersom jag lyckats omvandla alla muskler jag någonsin haft till flödande fett.

nu måste jag börja röra på mig igen. har inte gjort nåt åt saken på kanske tre månader. då kanske det bara tar tre månader att komma tillbaka? hope so. synd bara att det är så förbannat dyrt på träningsverket och att jag inte diggar avancias gruppträningslokaler och instruktörer.

någon som är med på en rolig vinter? jag behöver en träningskompis.

bilden har absolut ingenting med texten att göra, klänningarna är bara ruggigt fina (och kommer från emmas closet som har tagit dem från rodart)


Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

BJÄÄÄÄÄÄÄÄB jag skulle ju vara träningskompis :<