måndag, april 9

BIG PLANS

Förra våren köpte jag en två euros jeansjacka på en loppis i Salo, med motiveringen "Äh, det gör inget att den har en fet jävla Mimmi Pigg över hela ryggen, det kan man täcka över". Låt oss bara säga att ..det inte riktigt blev gjort. Var inne på svart läder eller mocka, slirade in på något jättekonstigt spår där amerikanska flaggan ingick och övervägde även spets. Men nu, nu har jag den ultimata idén, tror jag. Jag tänkte köpa det blommiga tyget nere i hörnet (från den helt fantastiska sidan Spoonflower som både har en webbshop med olika tyg, men som också tillåter en att designa sitt alldeles eget tyg. KOLLA IN), lägga det som en lapp på ryggen och sen slita resten av jackan likt den som Rihanna har på bilden. Vad tror ni om det? Någon som har en ännu bättre idé?


1 kommentar:

maestro sa...

jag sku ha mimmi kvar :D