torsdag, april 26

BOOBSHAKALACK


Idag har det varit tuttar på schemat. Vi startade redan 06.45 imorse mot Karleby och tutt-drottningen på Caroline's underkläder. Vi pratade om olika modeller, storlekar och framför allt prövade vi ut "rätta" storlekar på Bh:ar åt oss själva. Förvånande nog verkade nästan varenda av mina klasskompisar ha fel storlek, så jag som redan hade koll på min sprang mest runt och assisterade halvnakna brudar i olika provhytter. (Är ju jävligt nöjd med att få det bekräftat att jag hittat rätt storlek trots att alla tabeller säger annorlunda)

Alltså, det måste nog erkännas att bröst, och speciellt snygga underkläder i kombination med ett par schyssta rattar, är något väldigt fantastiskt.

1 kommentar:

ida lindqvist sa...

Hej! Jag har utmanat dig på 11 frågor, om du har lust att svara! :) http://idautanp.blogg.se/2012/april/11-fragor-del-2-1.html
Ha en bra valborg!