fredag, april 6

JAG VILL JOBBA

Inte för att jag har för lite att göra i sommar. Jag ska både fota nyhetsbilder och kränga vintagekläder på dagar och kvällar. Men en sommar utan mina egna små extrajobb på sidan om vore inte en åländsk sommar för mig. Jag vill fota studentbilder, porträtt, vara jippo på möhippor, fota fina runda gravidmagar, bli anlitad av stora företag eller bara chilla en sommarkväll med någon som vill ha snygga bilder på sig själv. Det är det roligaste jag vet att träffa nya människor och få föreviga dem med kameran. Det som är extra roligt nu för tiden, är ju att jag faktiskt kan stå till tjänst med hårstyling och makeup dessutom. Hur kul låter inte detta? Kom gärna med egna idéer som jag aldrig heller gjort, jag älskar utmaningar!

I sommar är min kanske sista sommar på Åland. Let's make it a good one! 

Kontakta mig på madelenholmstrom@gmail.com eller ring en signal på 0457 379 88 54 så ordnar vi något. Jag bör uppskattningsvis vara på Åland mellan första juni och sista augusti.


5 kommentarer:

88 sa...

fick int ja vara me på na bild :(

sofie sa...

kul att vi får vara del i din portfolio!

Madelen utan e sa...

Simon: Det är inte försent än!
Sofie: Kul att jag fick fotografera er, heter det!

maestro sa...

jag skulle gärna ha ett fint foto på mig och vico, va ska du ha för det

Madelen utan e sa...

Tua: Vi kan ju diskutera det närmre ;)