måndag, april 2

UTAN INTERNET FÖRSMÄKTAR JAG I DENNA ETTA


Jag har sedan jag kom hem idag lackat naglarna, skrivit 4 loggböcker, layoutat och skrivit en portfolio, ritat klart illustrationer till Hannas och min Zonterapiuppgift, sett fyra Top model avsnitt, läst en powerpointpresentation, påbörjat tillhörande uppgift och städat upp i lägenheten. Och smsat sönder hela min telefonräkning för april.

Enbart på grund av att mitt internet har legat nere. Vilket helvete! Ett produktivt helvete, but still.

Och jo! Var på Kicks idag och utnyttjade mina medlemskuponger på ett jätte jätte jätte fint turkost nagellack, en kroppsolja från Weleda, Mitt favorit torrshampo från Lernberger&Stafsing och en ny budgetfavorit i form av flytande foundation från Lumene. Fick test på den av bästa Annika innan jag åkte till Vietnam, och nu har jag blivit beroende av att blanda min lite för ljusa foundation med en mörkare för att få rätt nyans på det som fortfarande finns kvar av min solbränna. Det är förresten ett bra tips för er som inte hört det förut: Att blanda en foundation som är så ljus som du är under de blekaste vintermånaderna med en som är så mörk som du blir när du är som allra brunast på sommaren. Då kan man mixa och blanda och alltid ha rätt foundationfärg. AAWEEESOME


1 kommentar:

Boni sa...

Så Snyggt Madde :) Gissa vad?? Inhandlade ett likadant före jag stack till Swea :) See you TriLLL