onsdag, april 18

THE BIGGEST Q TYP EVER



Vilka ankelremyadayada-heels ska jag behålla? De bekvämare, mer casual från Nelly? Eller kanske de mer sexiga och kvinnliga från Zara? Vanligtvis skulle alltid de bekvämare skorna vinna, men i det här fallet är de bekvämare skorna i skitkvalité och kommer antagligen behöva slängas i slutet av sommaren om jag känner mig rätt, medan de i äkta skinn (de som egentligen är lite, lite för smala för en normal fot) är mer av en investering och fortfarande snygga. Egentligen är det ena paret lite för litet, medan det andra är lite för stort. Ja, så vad fan gör man? Sover på saken till en början iallafall.

4 kommentarer:

HAIDI sa...

fick hem mina nelly här för nån dag sedan, de var helt ok. snygga men lite konstigt balanserade.
skulle säga behåll båda. Ett par för de där vilda kvällarna och ett par för civilicerade snyggokvällar med en drink i handen. =)

hanna sa...

jag tycker att dom från nelly ser ut att passa foten bättre, men som du säger så håller ju säkert zaraskorna längre. såååå behåll... båda! eller ge nellyskorna till mig? eheh

Anonym sa...

investering? i skor? hm, har visst missat något i din uppfostran... :)/mamma

maestro sa...

nä dom där du har på vänstra foten din fot ser ju svullo ut i den högra