tisdag, april 10

WAIT, WHAT?


Surfade runt på älskade Nelly i jakt på plagg till två olika outfits till en skoluppgift. Ska för ovanlighetens skull involvera min söta lillasyster och utsätta henne för lite exponering i klassrummet. Hehe. Hittade under letandet, såklart, lite grejer jag själv skulle vilja ha också. Kanske inte helt oväntat något svartvitt och halvlångt från Modström, något gult och oversized från Rodebjer (är helt insnöad på gult just nu, vill klä mig i bara gult gult gult hela våren!) och något ganska intetsägande mörkblått från S'NOB THE NOBLESSE. Men hör och häpna. Jag trodde aldrig dessa ord skulle yttras på den här bloggen MEN jag har faktiskt hittat den historiska första snygga Odd Mollyklänningen. Ever.

5 kommentarer:

pape sa...

den mörblåa thingyn är jävligt snygg!

Madelen utan e sa...

korrekt papisaur!

Emma sa...

Du är galen Madde! Skulle du sätta på fig odd molly? ;)

maestro sa...

hahah odd molly-klänningen var INTE snygg. HÄJ

Madelen utan e sa...

lyssnar inte på stiltips från någon som vill ha en mimmi pigg på ryggen på sin jeansjacka....