fredag, april 6

DAMN IT



Några tankar:

Jag har letat ett par Célinekopior i flera månader, utan resultat.

Så köper jag slutligen de som är mest lika orginalet, från Zara.

Precis när jag får hem Zaraskorna släpper Nelly en modell som också är helt okej, men till halva priset.

Hur kommer det sig att Zaraskorna är 0,5 cm högre än Nellyskorna enligt beskrivningen, men inte enligt bilden?

Ska jag köpa Nellyskorna och sen sälja Zaraskorna om de är skit? Eller ska jag returnera Zaraskorna och köpa Nellyvarianten? ELLER ska jag göra ingenting och leva i ovisshet om Nellyskorna?

So many shoes, so little money....

6 kommentarer:

Ylva sa...

Behåll Zara skorna!!! Klacken är mycket snyggare på Zara modellen + att de är närmare originalet. De blir super snygga till sommaren! (inte alls avundsjuk...)

Madelen utan e sa...

Du har helt rätt, men Zaraskorna är så förbannat förbaskat smala att de blir på gränsen till för smala för att kunna användas utan att mina fötter ser ut som en hobbits.. Utseendemässigt vinner de dock. Har du storlek 37 kan du få köpa dem av mig om jag bestämmer mig för Nellyskorna ;)

HAIDI sa...

tycker nellyskorna är snyggare. skulle lämna tillbaka zara och beställa de andra. de känns mera balanserade..

Madelen utan e sa...

Tyst på dig Haidi :D Nä men det handlar lite om klackhöjden också. 11 cm känns lite för lågt..

Susie sa...

lätt vad du ska behålla dom från zara!

HAIDI sa...

jag har beställt nellyskorna. =P hoppas att de inte suger totalt.