torsdag, april 10

bloggkoll



jag har varit hemma och tagit det lugnt idag. jag är förkyld som fan och har snor i alla hålrum mitt huvud äger (eheheheh) och med andra ord menar jag alltså. jag sov till klockan två idag och sedan tonade jag mitt hår oranget igen (det håller ungefär 10 dagar sen är det brungrått igen i dagsljus, hurra!)

bloggkoll.com är en jävligt fin sajt. gå in där och gör min blogg till favorit tycker jag. fanns en fin liten miniatyrbild där också, som visar min gamla layout. härligt. jag har förresten laddat ner miami ink säsong ett avsnitt 1-10! har nåt att göra inatt alltså.

imorgon ska jag och bobby ha en fotografering i skolan avec smink et une hårfön et deux modeller som est moi och bobby. får se hur det går. och det får även niiiii imorgon eller i övermorgon!

puss / snorig mad

2 kommentarer:

Anonym sa...

anmäler till favorit bara för att du tagit bort musikspelaren ;)

Madelen utan e sa...

anonym: hahahaha gr8