onsdag, april 23

HJÄLP MIG VÄJLA EXAMENSKLÄNNING


nummer ett har jag köpt på OASIS London i SOUKgallerian för 999 kronor förra helgen. jag tycker den är snygg och att den framhäver min kropp snyggare än tvåan, den gör min midja slank och fin men är i en lite konstig färg dock.

nummer två sydde jag tillsammans med min mamma ikväll. tyget är från tyger&sånt för 25 euro och den är i klassisk fin marilynmodell som jag älskar, men är dock lite konstig eftersom den är hemmasydd. den är ju vit som passar till examen men gör min kroppsform lite mysko.

HJÄLP!

10 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

jag gillar gröna !

Anonym sa...

en skönhet klär ju i allt =) men tycker du passar bättre i nr 1 /malin

Anna sa...

Den första tycker jag :)

C sa...

Jag tycker vita!

Anonym sa...

Den Gröna, den är tuff och ser bra ut på dig!

Anonym sa...

Den första var en dröm! Kör på den och ha din marilynklänning när du är på fest en solig dag i sommar. Och att den första är en konstig färg stämmer inte heller :p den är inte vit, men varför vara en tråkig stereotyp på sin examen? :P

Anonym sa...

Jag tycker den första grööna,helt klart!

Anonym sa...

första helt klart :)

Anonym sa...

2:an lätt!
passform är det viktigaste, alla gånger! :D

Anonym sa...

menade alltså 1:an :P