tisdag, april 8

im so happy im so glad



that i've got you, NOT!!! och så stannade den behagliga jingeln och stördes av mitt skrik i vårkvällen: "VARFÖR HAR JAG SÅ MYCKET ATT GÖRA?!"

innan 30 maj ska jag
- göra ett examensarbete (en läsksort med marknadsförning som DOCK är påbörjat, men behövs göras lika mycket till)
- en portfoliohemsida
- en broschyr till skolan
- en engelska bokrecension (tills på torsdag dock)
- ett tal (tills imorgon)
- ett projektarbete om buddhismen och naturismen.

nån som är avis?

och just ja, skorna är mina dröm-examensskor. jag vet inte varför, men jag känner ett enormt klicksug.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Plocka ut det du vill göra mer eller mindre seriöst och de andra som du helt enkelt bara vill få godkänt i och du kan stressa mindre.

Madelen utan e sa...

anonym: det värsta är att jag är så jävla ambitiäs att jag vill ha femmor (högsta betyg) i alla. speciellt i mitt examensarbete och i min portfoliohemsida. och det är det värsta och största :)