måndag, april 7

inte bloggerska nog





bilder från mi lajkis blogg på tjejsajten.se


alla kända bloggerskor från tjejsajten blev fotade för mi lajki i förrgår. superstylade hår och fint smink och klänningarna sen då. fina små bakelser, spets, naturvitt, rosa, kragar! kolla bara på amanda&olivia på bilden! jag vill också bli fotad om jag skulle få bli snyggt stylad innan av proffs. och bli fotad av ett proffs, inte av självutlösare i ålandstidningens studio (som jag egentligen älskar och önskar att var min egen) puss puss puss.

tillbaka till det väsentliga. VARFÖR ringer ingen och frågar mig om jag vill vara modell för deras smycken/kläder/fotbollar/vårtmedel?! är jag inte bloggerska nog för ett sånt jobb? skriver jag inte varje dag och har trogna läsare och ett bra rykte i bloggvärlden och kontakt med kända märken? inte? nähä skit samma så.

jag skulle kunna gå ner nåra kilo? kanske då?

IMORGON STARTAR MITT ADIDAS RUNNINGPROGRAM!

Inga kommentarer: