onsdag, april 2

DAGENZ


örhängen: urban outfitters
bustier: ellos (svart innan photoshop)
kjol: ellos (dock avkortad)
armar: någon brud från celtic dancers
ben: rihannas
klockhalsband: urban outfitters


















jag blir sååå sugen på att gå runt på urban outfitters i stockholm när jag kollar på deras hemsida. jag skulle kunna gå där hur länge som helst! helt underbaaaar butik med dock inte lika underbara priser på allt i'm afraid.

jag köpte bebér idag för att fira att jag inte hade nån träningsvärk från dansen i förrgår och gårdagens multumträning med bodyjam OCH core! can't understand. den kommer väl imorgon.
tack för mig för idag nu ska jag somna och sova gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gissa hur nice det var i london på urban då!!!

Madelen utan e sa...

tuzzzzz: jag kan knappt föreställa mig! det blir för mycket för hjärnan! som att försöka tänka på rymden eller döden!