söndag, april 13

vafan? lamilla?



jag satt och slösurfade och försökte att inte tänka på alla uppgifter och inlämningar jag måste göra när jag kom in på en till synes helt vanlig klädsida. lamilla.se. till en början var jag mest störd och fundersam över att ingenting verkade funka som det skulle, och att de inte hade den färdig ännu, lorem ipsum prydde deras infosida och den var allmänt sådär oklar. jag var nästan irriterad när jag klickade mig in i webshopen... mina drömmars webshop (okej inte webshopen, utan shopen under "collections" eftersom webshopen inte ännu är uppe eheh.) MIN GUD vad vackra (jaa jag använder ordet vackra) klänningar de hade. skulle jag vara käddesigner skulle nog min S/S 2008 se ut precis som lamillas. om de inte skulle kosta studiestödet skulle jag nästan kunna tänka mig att byta ut en klassresa mot några känningar.

DEN ÄGER TILL OCH MED UT FOREVER 21 (som jag älskar)

AAAAHHHHHH

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du beställt från Forever21? Tänkte göra det men det får nog bli till brorsan i sverige. Det brukar vara jobbigt att få det till Åland. Eller?
Snygg blogg förresten :)

erica sa...

katja: nej jag har inte det, men de shippar ju till finland så jag förstår inte varför det inte skulle funka. jag har hört att om man klickar i rutan "gift" så slipper man frakten :D men jag vet inte. lycka till! och tack

Anonym sa...

Haha i famnen på Håkan hellström??! Har nog faktiskt aldrig sett någon likhet mellan han och stoffe.. kanske får tänka om!