onsdag, april 16

jag visste att min blogg var intressant men


utdrag från sitemeter.com under TRE dagar

varför säger ni inget roligt? skriver "hej madde vad du är bra, kolla in min blogg" eller bara hej, eller bara en engelska bokrecension på desert dawn av waris dirie? enkelt som en plätt ju att bara skriva nåt roligt! ni får ju fin reklam för andra bloggare dessutom. KOM IGEN NU!

idag var jag och lämnade tillbaka stylein-klänningen till ziczac, den var ju sorgligt nog för stor. tänk om jag skulle ha tagit hem den bara för att rita av mönstret och sy en egen? vilken svin man skulle vara då! ehehehehhehehhhh, catrin sa att andré hade sagt att det inte finns kvinnliga svin, så jag antar att jag går fri än en gång! med mönstret till en snygg klänning och mina syskills! kan inte bli bättre! mwhaha


såhär ser den ut, fast vit

jag kommer vara snyggast på yrkes den trettionde maj! eller ja, nästan iallafall. om inte hon som köpte den enda i s från zicetizac. men min egensydda kommer beata upp styleins ändå! om jag inte hittar den perfekta klänningen på lördag. det var ju det jag skulle komma till. jag ska ju till sverige på lördag och shoppa kläder för ett 200 kronors presentkort på H&M och mammas&pappas pengar! låter väl nice? behöver ju inte prata om att jag bara får köpa examensklänning och endast examensklänning..

nån som har tips på nåt jag bara MÅSTE kolla in? skriv kommentarer så det ryker tack

puss på er älsklingar!

1 kommentar:

Cilla sa...

Hej Madde ! ^^