lördag, april 26

volley

GISELA säger:
meen hur fan ska du ha råd med sup i kväll då?volleyboll är roligare och gratis :D
m säger:
ja verkligen
GISELA säger:
var ska du va nu ikväll då?
m säger:
hos han där som jag sa igår
GISELA säger:
solli sa att hon sku va hos ted int kan väl hon va där utan dig?
m säger:
solli och pernilla vill vara hos solli och bli lite fulla innan, så nu är mitt förfestgäng splittrat
GISELA säger:
ahaa okej, usch vad ansträngande att fara ut över huvudtaaget
m säger:
jag vill inte festa ikvääll
GISELA säger:
måste du dåå?
m säger:
vafan ska jag ha på mig? jag vill låna av nån och jamen jooo alltså det blir säkert roligt och vad ska jag annars göra LIXX
GISELA säger:
vollejbollej :D haha nej jag skojja jag tror inte det finns gäng till det ikväll
m säger:
nä det tror inte jag heller, men jag skulle vara på
GISELA säger:
mjaa men erre är ju i scweden och alla andra super säääkert
m säger:
precis, satans supande hela tiden
GISELA säger:
menare
m säger:
tacka vet jag volley

3 kommentarer:

Anonym sa...

volley, det är grejer det ;)

Anonym sa...

jag super inteeee!!111 :P

Anonym sa...

Oj, vad snäll du är! Nej tack jag vill inte se ditt slutarbete för då kommer jag antagligen göra en rip-off :D och det vill jag ju inte. Haha.. grejen är den att jag är alltid såhär när jag ska göra nått. Börjar alltid två dagar före det ska va klart.. det är ganska jobbigt men det blir nog oftast bäst när jag gör så haha.