fredag, april 11

Festfixaren (ESFP)

Liksom sin nära granne Genomföraren är Festfixaren realistisk, praktisk och bra på människor. De har en avslappnad attityd till livet och är duktiga på att ta saker som de kommer. De är framförallt intresserade av människor och harmoniska relationer och värdesätter därför taktfullhet och att låta andra få utrymme. De har därför svårt att tillrättavisa andra människor, även små barn.

De tycker ofta om att laga och äta god mat och bryr sig om att deras fysiska miljö är trevlig för människor att vara i. Detta intresse i kombination med att de oftast i grunden tycker att livet är en fest gör dem till entusiastiska festarrangörer. De tar då ofta ett stort ansvar för detaljerna i förberedelser samtidigt som de försöker hinna umgås så mycket som möjligt med gästerna. Deras praktiska sinne brukar dock få dem att se till att andra njuter medan de själva tar hand om allt som behöver göras.


That's me, tydligen. gjorde ett skitenkelt test på julias blogg där man bara skrev in sin blogg URL i ett fält och så fick man veta hurdan person man var. vet inte vad jag tycker om det, intressant mer än riktigt kanske.

Kollar på Miami Ink, och blir fiddigt sugen på att skaffa en tattoo. en färgglad med massa drakfjäll, kanske nån blomma och sen det där sista personliga som jag inte kommer på. det skulle vara sååå snyggt till mitt röda hår! visst?

1 kommentar:

Hon predikar lika brinnande om glädje som om sorg sa...

haha min dendära blev nog att passa mig ganska bra xD haha och angående klänningen så kan en kompis sy väldigt bra så hon får nog bannemig sy en åt mig tills i sommar, fast kanske inte så viktigt till avslutningnen xD