måndag, april 28

kött är mord !



idag när jag skulle åka hem med bussen från bussplan, var jag så jävla hungrig att jag var tvungen att gå via BPkjorran och köpa lite foder. jag visste inte riktigt vad jag skulle ha så jag stod och velade en stund innan gubben till slut sa :"alltså vad vill du ha för nåt? är du vegetarian eller går det bra med en korv med bröd?" jaha ser jag vegetariansk ut?

idag hade vi foto sjuut i skolan med lite ihopplock till studio. jag fotade gisela och erica och de försökte fota mig lite också, men jag känner mig bäst bakom kameran nu för tiden. jag önskar att jag kände mig bättre framför men tyvärr kan man inte bestämma över sina känslor. bilder kommer nog upp senare ikväll.

om två veckor ska examensarbetet vara klart och sen ska man söka jobb och bli vuxen på riktigt en stund, vad härligt det inte känns.

Inga kommentarer: