söndag, juni 15

cybershot



för första gången under EM följer jag en fotbollsmatch. turkiet har just vänt en 2-0 match till en 3-2 match mot tjeckien. det var roligt. imorgon börjar jag jobba klockan två. innan det tänke jag fota moa och mig lite till en fotoram vi har på toaletten. bilderna som är där i just nu är tagna av moi typ 2005 med min cybershotkamera. jag börjar bli trött på att se dem hänga där när jag vet att jag skulle kunna ta snyggare.

idag har vi spelat massor med krocket. jag vinner alla matcher hela tiden. kanske det var en krocketkarriär man skulle ha satsat på? okej ted vann första matchen men jag tog den som en uppvärmningsmatch, efter den vann jag alla 10,15,20 matcher mot moa och ted som spelades. ingen kan klå mig! hahahahahah

imorgon kanske jag får mina examensbilder av jacob också, hurra! de kommer såklart upp på bloggen (om jag inte ser förjävlig ut) (eller som tina turner)

Inga kommentarer: