tisdag, juni 24

plans

jag satt uppe till klockan ett inatt och fixade lite med en grej som ni får veta om ikväll kanske. jag tror att jag har för mycket fritid. dessutom borde jag ägna all min lediga tid åt att bygga klart min portfoliohemsida och inte till att göra annat. dessutom måste jag ha 50 euro tills imorgon om jag ska slippa betala förseningsavgiftsprocentblaj på min .ax-domän. om pernilla betalar in 30 euro och jag sedan lägger in min 500-lapp som jag INTE skulle använda förrän kameraköpet var det meningen (things change) så har jag råd.

sen kommer mitt dermosilpaket, mitt ellospaket och så fyller erica år. jag hade nyss 200 euro på kontot, men det börjar se skralt ut tyvärr. igår när jag kikade fanns där 17 euro och 55 cent. sa jag att dermosilpaketet är på 56 och ellos på 30 ? wäwäwäwäwä

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm dermosil! jag ska jobba där i sommar, börjar på måndag :P

Madelen utan e sa...

marmelad: ÅH VAD jag skulle sno grejer hohoh