onsdag, juni 25

så gulligt!

ziczac har skaffat en hemsida! det var på tiden tycker jag. alla butiker på åland är så jävla behind när det gäller webben. ska jag säga som inte ens orkar göra klart min portfolio. det ska bli nångång. jag loooovar. jag lovar också att jag ska fixa en sladd till min externa hårddisk så jag kan visa mina 10 stoltaste ögonblick med kameran.

påtal om kameran berättade jag aldrig riktigt om foto- och redigeringsjobbet jag fick idag. en tjej som heter jessica och har en frisörsalong här på åland håller på utbildar sig till sminkös och har en massa bilder på sminkningar hon har gjort. de vill hon att jag ska redigera, och sen senare i sommar eller i höst ska vi göra fotoshoot med sminkningar! HUR KUL?

1 kommentar:

Anonym sa...

jessica är färdig internationellt diplomerad make-up artist :D det där blir nog bra det :D /malin