fredag, juni 13

fredagen den trettonde..

..var det idag då jaa.. inte kan det ha nån koppling med att jag fick soppatorsk ute i bamböle skogarna när jag skulle köra hem från jobbet? jag har aldrig fått soppatorsk i hela mitt liv, jag trodde jag visste ungefär hur mycket/lite bensin det kunde finnas kvar innan den pruttade och stannade. obviously not then. bara för att jesus blev korsfäst på en fredag och att det satt 13 personer runt bordet när han föråddes så behöver väl inte jag bli fast i bamböleskogen utan bensin och med en telefon med spärr på? fan. jag kom iallafall tack vare snälla människor (nu syftar jag INTE på de fem bilar som körde förbi mig när jag stod och liftade!) hem till slut med pappas hjälp och en 6liters bensindunk. nu står den påfylld och stadig i min trunk.

nu till betydligt roligare saker. ikväll kanske det blir en mk-volley! jag hoppas på det iallafall, och sedan far jag till lemland och har lostmaraton och popcornskväll med min pojkvän vars namn jag har tatuerat i ett hjärta på ryggen. sen imorgon klockan 14 ska jag befinna mig på eckerölinjens kontor i berghamn för fem timmars hårt arbetande. jag längtar! mest för att mina schemakompisar imorgon är elin och emma, joy!

jag håller på fixar lite på några auchwitzbilder som kommer upp på bloggen om en liten stund, hold on!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, stackare :P när jag precis fått bil körde jag hela tiden på full tank och hade rå-ångest om det gick under 3/4 tank. hahahah, nu kör jag på rött typ hela tiden. lär väl fastna i erckerö-skogarna snart.