måndag, juni 16

min wella-annons



jag har glömt bort att berätta att jag har färgat håret igen, valde att gå ut med det genom denna lilla annons.

var på personalmöte på e-l idag. blev inte mycket klokare än innan. en jävla massa nojs mest, med en touch av rätt goda räk- och gravlaxmackor.

imorgon ska jag via puss- & knullhuset och hälsa på pern och kolla på en kamera innan jobbet. sen jobbar jag från 13-19. varför kommer ingen och hälsar på mig på jobbet? det är ju så centralt och enkelt att ta sig till. påtal om det så kom jag typ 10 minuter för sent till jobbet idag på grund av det där jävla vägbygget. hamnade i nån slags väntekö i typ 10 minuter som jag inte riktigt hade räknat med. som tur var verkade inte bry sig/märka mig när jag kom på jobb så jag bara smög till en dator och satte igång. jag längtar tills imorgon för då ska jag laga min kassa-väsks-lapp klar! den blir fin med massa pussar på.

påtal om kameror också, så har jag fått 2 nya kunder till studentfotograferingen. eller emma m hade jag ju bestämt med förut också, men nu ska vi verkligen göra det. sen ska jag fota emma helén också, roligt! hör snälla av er om ni behöver en fotograf till vad som helst, jag är på! billig är jag också! och bra! och så redigerar jag bilderna, och det är inräknat i priset! vad som helst!

nu ska jag betala in 20 euro på elins konto för skorna jag köpte av henne idag, och sen ska jag se på highschoolmusical och äta mockarutor som jag lagade igår, toodles!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, du måste kolla min kassaväsklapp. :D:D den är finast. kassa 9 längst ner i skåpet. jag är löjligt stolt över den.