måndag, juni 23

how about




jag blev sugen på att skaffa en monroe eller medusa. jag tror jag skulle passa riktigt bra i monroe faktiskt. kanske till och med bättre än i medusa. när jag frågade runt på bilddagboken var folk tyckte förut var det väldigt negativt, men jag tycker faktiskt det skulle vara GÖRSNYGGT med monroe. vad tycker ni?

jag har för mycket fritid. ikväll har jag sytt och fixat lite med ett par tre jeans. jag köpte ett par cheap monday härom veckan som töjde ut sig som fan, precis som jag visste. me not digz stretchjeans, man vet aldrig hur de blir i slutändan. speciellt inte cheap mondays.

imorgon jobbar jag morgon igen, det var otroligt tungt idag före tolv, men jag ska försöka komma mig i säng med lite gossipgirl eller en film så småningom. hoppas väckarlockan ringer och att jag har en lika bra hairday imorgon som idag, det gillas!

påtal om hår ska jag snart boka en klipp och färgtid. det börjar bli jobbigt att tona och tona för att hålla den rödbruna nyansen så jag slänger nog i lite färg och klipper nån snygg frilla snart NÄR jag har fått lön. fan, det kommer inte bli nåt över till kameraköp den här månaden ändå känner jag på mig.

och idag fick henke en lägenhet i stan! sleepovers och mys nästa! jag är så glad för hennes (och min) skull, hurra!

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

MONROE BLIR ASSNYGGT PÅ DIG.