tisdag, juni 24

im cold

det finns inte sådär jättemycket att göra just nu på jobbet. jag fryser och håller på att somna. elin sitter och gäspar och det ser nästan ut som att robert håller på att nicka till där borta bakom glasrutan.

nu fick jag ett samtal. en till sömnig kund som bokat fel datum/avgång/namn/bil/nummer och vill ändra. snart har jag ätit upp all ananas som jag hade med mig för att hålla mig vaken och då kommer jag helt enkelt att somna. det finns ingen annan utväg.

jag kollar runt på ellos hemsida och hittar inte särskilt mycket. den här outfiten tyckte jag dock om, men jag har någon slags hög-shorts-period i mitt liv just nu så det är bara därför. hittade många snygga på tradera igår också, men jag måste FORTFARANDE spara pengar till kameran. prioritera prioritera prioritera prioritera prioritera prioritera

Inga kommentarer: