lördag, september 1

hej jag är god ät mig

jag kan bara inte se nöjet med att knapra kräftor. jag förstår inte vad som är idén. de smakar saltvatten, är fattiga på kött (om man ens kan kalla det där vita slemmet för kött) och de ser förjävla äckliga ut. tentackler och utåtstående ögon. sen kokar man bara dem levande eller nåt, och slurpet kan börja!

ja, jag ska på kräftskiva ikväll. men jag tar väl med mig en baguett eller lite vindruvor och framför allt NYPONSOPPA. det ska shottas nypon ikväll gott folk.

jag har varit på födelsedagskalas också idag, alle fyller arton och jag gav henne en big popper. hon blev glad som tur är. jag var lite nervös för att hon inte skulle ha ätit popcorn. nu ska jag slita och dra i mina kläder och förhoppningsvis hitta någon trevlig outfit för kvällen.

nyponshot
3 cl licor 43
3 cl nyponsoppa
toppas med vispad grädde

Inga kommentarer: