fredag, september 7

barbie i en smörgåsgrill



jag är jävligt trött idag. trött och lam. det enda vi har gjort i skolan är planerat tidningen, ätit och varit på utställning till kakelhallen. erica pettersson har en utställning som heter överväga, och skildrar samhällets syn på kroppen typ. hon har lagt en barbie i en smörgåsgrill, fällt in vågar i köksstolar och målat grymt snygga bröst! (och andra målningar med vikt-tema) gå dit och glo, jag rekommenderar verkligen verkligen den. jag gillade också att det gick ett måttband hela vägen upp längs trappan och in i lokalen, och att det stod kalori-innehåll till olika produkter sprayat på väggarna. verkligen najs. man kan läsa mera om det på nyan, jag hittade det inte på tidningens hemsida.

imorgon blir det kanske att fara till sverige, jag behöver träningskläder, jompaskor, vanliga höstskor och lite halsduk, mössa, vantar och sånt. kanske någon klänning och massa strumpbyxor. basplagg av alla möjliga sorter och koftor! elin skrev om några snygga koftor från H&M's herravdelning härom dagen som jag blev lite tänd på.



1. top från betterbodies
2. se nedan
3. koftor från H&M man
4. twiggytröja från ellos<3
5. träningsbyxor från la redoute
6. träningskor från la redoute

1 kommentar:

Anonym sa...

yääh, koftor is the shit.