onsdag, september 26

people



fick PEOPLE av mamma. hon hade varit till sverige och plockat på sig lite gratistdiningar, typ H&M magazine, rodeo och just peolpe. snygg design, snygga typsnitt, lite plottrig och roddig men annars helnajs. intressant innehåll också, och så visste jag vem en fotograf var! haha även fast hon och hennes syster hatar mig så har jag ju faktiskt skrivit med dem på bdb.

jag har svenskaprov imorgon och jag har inte börjat läsa. JAG ORKAR INTE OCH JAG VILL INTE OCH SVENSKA ÄR ENKELT OCH LÄTT INBILLAR JAG MIG SJÄLV. fast egentligen har jag lite panik. men jag tänker kolla på tv och läsa veckorevyn och äta kvällsmål och sen ska jag se om jag orkar plugga.

jag hatar skolan just nu, det är HELA TIDEN någonting att stressa över. om det inte är en hemsida, så är det ett grupparbete, eller ett prov, eller en uppgift i PRODUKTIONSPROCESSEN. bögrövsskola. (giselan i mig kom fram)

imorgon är sista skoladagen för den här veckan, det tycker jag är skönt. jag ska spendera min lediga fredag med att fara till ÅT och fixa lite bilder, träna på avancia, kolla efter present till min boyyyfriend som blir 18 snart, fara på middag till mormor med familjen och teddis, och sen supa skiten med klassen (eller en liten del av dem, eller kanske iallafall)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha snart kommer du börja prata som mig :D