fredag, september 28

ångesten kommer krypande sakta men säkert, eller snabbt och osäkert, jag är inte säker

nu sitter jag här. igen. ensam. igen. nykter. igen (?) ööh va. jag har varit på fest, eller ja klassfest, eller klassgathering egentligen, men vi var bara 6 som dök upp. lite tråkigt av de andra. hursomhelst drack alla andra 5 utom jag, och så tog vi in några utomstående typ killar från grannhuset som var med på "jag har aldrig". allting handlade om sex, knulla, fitta, kuk och sånt, och det spårade ur som fan tillslut.

NU for dom andra till arken, men JAG for hem för JAG är nykter och ska på JOBB imorgon. fittan jag orkar inte med tidningsjobbet när man jobbar precis en hel dag! börjar 09.30 och slutar tidigast 21.30. tio timmar, hur ska jag orka? jag får ångest när jag tänker på alla snygga bilder jag kommer måsta ta som jag inte kommer att ta, och alla tråkiga sportevenemang jag ska på. jag hatar att fota sport. jag är dålig på att fota sport. det enda jag gör det för är pengarna. hoppas det inte är nåt jobb på söndag, då hänger jag mig själv.

jag skulle NÖDVÄNDIGTVIS behöva börja på massa skolprojekt imorgon, men det finns inte ens en liten minut över till det, fittan. börja på hemsidan om bullar och broschyren om nyklassicimen. varför tackar jag ja till allting ? nästa helg TÄNKER jag inte jobba. alltså jag KAN inte jobba. jag ska göra skolgrejer och min pojkvän fyller år. men när dom frågar mig så kan jag bara klämma ur mig "men men men jag är lite upptagen tror jag kanske eventuellt" och sen när jag kommer hem kommer jag på allt satan jag ska hinna med.

låt mig dööö

1 kommentar:

Anonym sa...

du får komma tillbaka hit till eckerölinjen *nickar förnumstigt*