torsdag, september 6

france, mon amour




usch vad min franska är knagglig, jag kommer inte ihåg nånting knappt. hoppas den förstärks lite i oktober när vi far till nantes 5 dagar. jag har inte varit i frankrike sen 2004! och jag längtar så jävla mycket så jag kan inte förklara. jag ska ta massa foton så ni får se, tills vidare får ni nöja er med samma som mig, bumbibjörnarnathemet på franska

alltså jag har seriösa problem med min blogg, när inte min sidebar (som just nu knappt existerar för jag fick en släng av något och raderade nästan allt innehåll i den) är där den ska! finns det NÅGON där ute som är htmlguru och kan hjälpa mig? jag läste i ett forum att det antagligen är någon
-tag som krånglar till allting, och att den ligger i något inlägg tillsammans med någon bild. den ska lyda såhär : < style="text-align: center"> < align="left" style="text-align: center">< /div >

äh what the heck

bild

Inga kommentarer: