tisdag, september 4

t-t-t-t-t tasty tasty

såhär var det meningen att jag skulle spendera min tisdagkväll: kolla på topmodel & IDOL, plugga på svenskaprov, ta ur mitt löshår, duscha och photoshopa lite bilder från igår och så.

såhär blev min kväll. jag kom hem klockan sju, sätter mig framför datorn, vaknar i sängen klockan halv tio av att mina jeans håller på kväver min blodtillförsel. nästan. förrutom detdär med jeansen, det var lite överdrift. ingenting fick jag gjort. och absolut inte svenskaprovet.

fan vad duktiga david&lukas är, jag är så stolt. alltså seriöst så tycker jag att det lät bra. jag fattar inte varför de slaktade er. det skulle varit så coolt att ha haft med någon man känner i IDOL. kolla på dem HÄR.

1 kommentar:

Anonym sa...

hello little mad! jag har helt glömt bort hur man gör bilden större, jag ska kolla upp det och återkomma!

ömma smek /din hp