lördag, september 29

dagen som inte var så jävlig trots allt

faktiskt, så var den här dagen jätterolig, och trevlig och mysig och jag gillar faktiskt mitt jobb. gårdagens ganska, hrm, arga inlägg skyller jag på sprit i kroppen, ilska i knoppen och att humöret inte var på toppen. jag har varit i geta och fiskat, varit på innebandymatcher, åkt rallybil, kollat på hockey och chillat på bibban. och allt detta, för pengar! great!

men inte vill jag jobba nästa helg för det.

haha ikväll när jag kom tillbaka till redaktionen efter att ha varit på IKF - nåtkonstigtfinsktlag, så låste jag ut mig själv ur huset med kameraväska och allt! jag ringde till jacob och beklagade mig, och det slutade med att han bjöd hem mig till sin lägenhet och lät mig ta hans kort! fast han inte var hemma ens. han är bäst. fast han är lite mysko, jag hittade tonvis med nötter i hans kök, bänkarna var överfulla! men lägenheten var overall jättemysig och jag vill också flytta hemifrån NU. jag kan ju göra det också, om jag fortsätter jobba 14timmarsdagar på lördagarna :D hi hi hi

nu ska jag pilla med det sista och sen ska jag fara hem. (tänk att jag får betalt för att skriva det här blogginlägget!)







Inga kommentarer: