måndag, september 10

och alla måste svara på enkäten, please



nu har jag gjort en enkät här på sidan, så jag förhoppningsvis ska få reda på lite hurdana läsare jag har. iochmed att jag inte kan se nån statistik på vem som läser, och att folk sällan kommenterar, är det jävligt svårt att veta om det bara är mina närmaste som läser eller om det finns någon som jag inte alls vet vem är där ute, som läser och gillar min blogg.

det är egentligen rätt grymt vad mycket folk som kan läsa vad jag tycker om min kropp, mitt liv, mina vänner, skolmaten eller vad jag nu väljer att nojsa om. ganska coolt, eller läskigt. jag vet inte.
idag gick skoldagen ut på att vi ritade hela jävla dagen, eller för att uttrycka mig enligt korrekt svenska, tecknade. vi skulle teckna varann från olika håll och vinklar, och sedan ska vi scanna in dem och göra nåt bra av det. jag är tveksam till att nån av mina kloddar ska kunna bli en snygg reklam. fast det blev ganska mycket bättre från första handen jag ritade till jag ritade gisela i profil. om det blir bra visar jag väl det här på bloggiiinn.

påtal om bloggar, det är så roligt, för förut frågade pernilla om inte jag kunde fixa lite på hennes blogg, så den blev snygg och sådär. nu de senaste 2 veckorna har 3 till frågat om jag kan fixa deras bloggar, folk som alltså kan fixa själva snyggt men antagligen litar på mig så pass mycket att de vågar slänga sina själar i mina händer. uuh kind'a iallafall.

nu ska jag göra ett skolkollage och visa upp min nya jacka på biddagboken

Inga kommentarer: