söndag, september 16

rolig död helg




jag känner mig inte på blogghummör. det här helgen har varit VÄLDIGT lugn. jag har bara tagit det lugnt och varit hemma. i ifredags var jag med pern till ÅT och fotade i studion, MER SÅNT! det är så jävla roligt, hoppas hon också tyckte det. endel bilder blev faktiskt riktigt bra också, fast förhoppningsvis får man ut några fina från 600-700 bilder, haha.

igår var jag hemma ensam hela dagen nästan och jobbade med lite grafisk skit. visitkort till skolan och lite annat skit. sen kom ted hit och gosade, drack kaffedrink, såg på svensson svensson och sov. idag sov vi till klockan ett, för ted hade dragit ner rullgardinen på kvällen så det var jättemörkt och jättemysigt i mitt rum. ted ville så gärna fara på streetrace idag igen eftersom det knappt blev nåt igår av regnet, så vi for dit. det var första gången jag var dit och inte känner jag att jag har missat nåt hela mitt liv. jag träffade cathrine och hon blev chockad. "du är den sista av alla jag känner som jag skulle förvänta mig att träffa här!" och det är nog sant. henke var där med toppluva också. gullig babe.

ikväll ska jag designa klart visitkorten. det bråkar bara nu. och redigera lite studiobilder. aaah.

2 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

haha, världens gulligaste klocka har du

Anonym sa...

du har inte skrivit i bloggen på en vecka, lever du? ;D