söndag, september 30

tattoo me please




jag har hittat två tatueringar som jag vill ha! jag har aldrig varit riktigt sugen på att tatuera mig, men nu känner jag att jag har hittat det perfekta. eller jag skulle kunna tänka mig att ha dom iallafall. en under foten, och en som jag inte riktigt har bestämt mig för. kanske på handen, underarmen, sidan av kroppen under armen, ryggen, nacken, ARMHÅLAN kanske. hi hi hi hoppas jag inte blir trött på den med tiden. jag ska gå och tänka på dem hela tiden för att se om jag verkligen vill ha dem.

idag har jag varit lat XXL, för jag sov till halv 1, och jag har inte klätt på mig än. jag tänkte att jag skulle ta mig en duscheliduch och fira att min magsäck har krympt av matbristen igår! hurra! sen klär jag på mig, far till ÅT med kammmmeran (åh jag älskar 17-55-objektivet som jag har på d2xen.. jag vill ha det själv, så just nu har jag det på min d50 och sitter och drömmer.. fan vad dåligt mitt plastiga kassa 18-55 är! jag hatar det! döö.

hoppas det inte händer nåt idag. fan ta den som fjuttar eld på ett hus / fontalkrockar / nånting, så jag måste fara på jobb... morrrrrrr..

Inga kommentarer: