måndag, september 3

nej varför skulle jag få komplex



haha fyfan vad man blir knäpp när man jämför sig själv med modeller. på bilden ovan är det först en jeansmodell och sedan jag med samma jeans. hur ska man kunna vara nöjd med sig själv när man måste gå runt och käna sig som en tjock liten skit.

mitt hår vill inte hållas i mer nu. och mamma har inte tid att ta ur det, hon hade gått och lagt sig. så nu får jag se ut som en fuling imorgon, jippi.

haha egentligen är jag inte så bitter ikväll, men jag känner mig lite kluven mellan glad och arg. faktiskt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

MEN MADDE! NU FÅR DU TA OCH SLUTA !!!!

Madelen utan e sa...

men det är ju så, ju

Anonym sa...

jag förstår dig. absolut! men ärligt gillar jag din kroppsform mer än hennes.

sandra hansson sa...

det är bara photoshop. modellen och du har antagligen ungefär samma storlek, men för att det ska se "bättre" ut på bild har de dragit in på hela henne. tro aldrig på det du ser. det är bara bullshit.