måndag, september 24

m ♥ bloggen

dagens ord - det står mellan "pula" och "ångest" av hela olika anledningar
dagens kläder - leggings och linne + en trasig ylletröja möhöhö
dagens jippi - jag blev klar med domdär fula skyltarna INNAN utsatt deadline
dagens rövhål - att jag glömde min telefon i skolan
minnesvärt - att ted pussade mig och gav mig hans telefon istället så jag inte skulle vara ledsen
borde glömmas bort - studieguide-hemsidan-helvetet
godaste - lunchen i skolan, makaronilåda
äckligaste - pätkisen jag hittade i träningsväskan
dagens färg - rött, jag vill färga håret nuuu

___________________________________________________________________

jaha det var väl intressanta frågor jag ställde ihop och svarade på. jag gör bara det här för att slippa börja pula på hemsidan som jag kommer måsta sitta och göa hela kvällen (genomgång imorgon klockan 0900). det blir rester till middag, johanna ska inte fara till norge och jobba (vilket leder till att jag inte får bo i stan i tre månader som jag trodde utan bara i 3 veckor i januari) min mage känns ovanligt bullig idag, kanske jag är gravid, för när jag gjorde sånadär ryggcrunches så svartnade det för ögonen och så fick jag kväljningar. nå imorgon ska jag till prev på sån där JÄVLA kontroll så hon kanske kan berätta för mig om det finns ett barn där på samma gång. jag kommer fan inte orka gå ner på stan klockan 11 när vi ska ha 2,4 km joggingrunda klockan 8. haha alltså jag ska försöka att inte ta ut mig så förbannat iår. jag brukar springa lite för hårt annars.

jag förstår att alla är jätteglada nu när jag har uppdaterat min blogg mycket! *hopp och skutt*

nej om man skulle lipa lite till över hemsidan då, möp

Inga kommentarer: