tisdag, april 28

ååååååååååååååh,

jag har den där jobbiga känslan av nåt jag inte vet vad i magen och lyssnar sönder the frays "you found me". jag känner mig så ensam, men jag vill inte umgås med någon. ingen film känns tillräcklig för att ses ensam och jag vill inte gå ut. jag skulle kunna fara ut och springa med jag dricker och äter så dåligt att jag inte skulle orka en kilometer ens. jag drömmer mardrömmar om helt konstiga saker på nätterna och oroar mig för helt onödiga och orealistiska scenarion. jag ser inte fram emot nånting just nu och jag gillar inte vad jag ser i spegeln.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara jag som älskar att titta på film ensam? Jag tittar alltid på film ensam.

Henrika sa...

Känner igen mig i det mesta.. inte kul. Hoppas du rycker upp dig snart darling! <3



xoxo

Madelen utan e sa...

detsamma. vi borde ses, det var jättemycket förlänge sen sist <3

CAT sa...

Du vet att du får ringa eller skriva eller vad som helst, om du känner för det.