söndag, april 26

orsaken till att jag inte har bloggat på hela helgen



tryck på play innan du börjar titta på bilderna för total upplevelse och rätt feelis. det är vår nu dudes. och fan vad jag är lycklig.

Photobucket
spanska jordgubbar och rosé på bobbys balkong

Photobucket

Photobucket
solen i ögonen

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
vinet var helt fantastiskt gott

Photobucket

Photobucket
vi har suttit ute tills inte ens filtarna och kaffedrinkarna kunde hålla oss varma längre

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
hööög!

Photobucket
känns den här bilden bekant så kan jag meddela att den är nästan indentisk med en från förra helgen.

Photobucket
peace! krista har kommit hem från tokyo

Photobucket
pussar och kramar

Photobucket
tack och godnatt. nu är jag så jävla trött. vi har hängt på dinos hela helgen också känns det som. fint ställe detdär.

7 kommentarer:

CAT sa...

Alltså Madde, du har ju ALLTID den där randiga tröjan...

Madelen utan e sa...

nej jag tror du minns fel nu, du har nog bara sett den någon annanstans också.

ida sa...

härligt. FAN vad du är BRA madde! bra påhitt med musik till bilderna. som ett bildspel nästan, men mer hemmagjort. sommarfeelisen infann sig direkt. sen blev jag himla sugen på goda drinkar på en balkong i ljumma sommarkvällar jag också.

Gisela sa...

ett litet problem, det funkar inte för mig att lyssna på musiken du lägger upp här. kan det vara för att jag kör safari? orkar inte ta ner något annat bara för att se om det funkar men jaa.. :P

Madelen utan e sa...

giz: hm, det är vanliga youtubeklipp utan bilden, så jag fattar inte varför det inte skulle funka:O

Yddet sa...

hej

bilden på vinupphällningen är super! sommrigt och läskande:) snyygt!

Marcus sa...

haha, jag skulle precis kommentera samma bild som Yddet! Gillar bokehbubblorna i glaset! sweeeet.