lördag, april 11

klassfest

igår hade vi en klassfest och firade cathrines tjugoårsdag hemma hos henne i strandnäs.

Photobucket
jag var så fin och vårig i elins jättefina mimmi pigg-kjol att jag var tvungen att ta en outfitbild i farten innan jag for iväg och hämtade anda. så hade jag också mina nya fina vita tygskor. första gången jag hade lågklackat på arken, hohi

Photobucket
solli drack suomi viina ur mugg, och jag vet inte varför. sen for hon bara helt plötsligt.

Photobucket
mitt hår hann såklart bli platt redan innan alla hade kommit.

Photobucket
gulleerica är hemma nu över påsken också. vi måste ses mycket, okej?

Photobucket
jag är glad när jag får vara med min klass, ni är himla fina allihop

Photobucket
andyyy you're a staaar

Photobucket
vi tittade på teve, gisela var gina tricot från topp till tå

Photobucket
sen hjälpte jag pillus välja outfit inne på toaletten

Photobucket
det blev samma t-shirt som jag köpte i fredags och en fin liten blå kjol

Photobucket
jag tvingade martin att se glad och flirtig ut på bild

Photobucket
ove hade fixat cathrines present

Photobucket
det var ett rockoffpass från oss alla, och hon blev jättejätteglad

Photobucket
här var solli ännu kvar

Photobucket
ken har gått och blivit skinnis

Photobucket
yasmine och jag satt på och under varann i soffan

Photobucket
gisela kom och myste med oss också

Photobucket
så drack vi massa gott vin och drinkar i muggar och glas

Photobucket
tittade på lite mer teve

Photobucket
och sen for vi till arken! och splittrades såklart som vanligt. sen for jag till lemland med simon, ted och tom.

2 kommentarer:

CAT sa...

Men jävla skit, jag ville också vara med :( Jag har sagt det länge, men det händer alltid bra och roliga grejer när inte jag är med.

Erica sa...

åååh vilka mysiga bilder :D det är uppenbart att stenen till kamera du har är gryym, hihi. och fotografen såklart...