torsdag, april 2

just det!

som ni kanske ser så håller jag försiktigt och långsamt men säkert på att utveckla en header efter tre, fyra, fem headerlösa månader. jag tror det är bättre på det här viset på långsikt. alla headers jag slänger ihop mitt i natten i en (alltså hur ska jag någonsin kunna ha ett normalt jobb när jag jobbar som allra bäst klockan 0200 på natten) inspirationskick från ingenstans brukar alltid sluta i papperskorgen efter några veckor. nu har jag en fin och enkel grund (DENPERFEKTAHEADERN.psd) som jag kan bygga på tills jag har gjort den ultimata headern.

jag är nöjd med min idé, jag antar att det inte märks så tydligt.

4 kommentarer:

Elin sa...

sniffi.

haha! emma elwin bloggade faktiskt om väskan EFTER att jag köpt den, så jag är mer inne än henne ;)

jo, jag gillar den bilden, trots att jag avskyr min profil. :P

snuffs. jag har madsaknad! komma till eckerö och hämta skor och rida eller promenera nästa vecka,visst?

ida sa...

jag vet, hon var med i ngt program hörde jag efteråt och sedan missade jag tillochmed reprisen:(

CAT sa...

Jag måste bara fråga, är det den här jackan som du och Yasmine har? http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=216643&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Den ser i så fall väldigt... konstig ut på produktbilden? Eller är det någon annan ni har? (Jag har mycket att fundera på)

Madelen utan e sa...

cat: hahaha åhh du har för mycket fritid! men nej det är inte den, det är den här: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=202937&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=