söndag, april 19

driver ni med mig?

alltså vad i helvete? jag hängde ut min kjol från igår på vädring när jag kom hem alldeles nyss, och så tittar jag ut 10 minuter senare och så är den borta. försvunnen. helt jävla gone. den finns ingenstans.

man ska inte underskatta krafterna i hagaslättens vindbyar. haha och precis när jag skriver det så viner det till så att plåttaket skallrar. vinden hånskrattar åt mig. och kjolen hänger väl i en gran i sund någonstans. jag fick ju använda den en gång i alla fall.

update: kjolen är hittad och tillbaka i garderoben. jävligt vädrad om man säger så. den hade tagit en flygtur till granhäcken. såklart. haha

4 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

men det var ju kul igår ivarjefall.

fjauuuuuu sa...

why are'nt you on msn, pumpkin?

CAT sa...

Vadå för kjol? :O

Jessica sa...

noooooo.. har din fina muskorta kjol åkt åt fanders! :( den uppskattades igår iaf ;) haha