torsdag, april 16

vardagligt tjafs 2.0

oavsett om jag är gladare eller inte idag, så har jag inte tid att sitta och deppa. tyvärr. jag har precis fixat klart min fotbollsplansillustration till sportbilagan, (som by the way blev skiii-ii-iitsnygg). det var värt och nu ska jag precis just gå ner på stan och kolla efter examensklänningar, skor och blåbär. har enorma blåbärscravings efter att ha sett den här bilden i elins blogg. och på tal om elin ska jag fika med henne och yarre på bagarstugan halv tre idag. det kan bli mysigt. hoppas man kan sitta ute om det håller i sig och blir varmt idag.

är det någon som känner för att bjucka mig på middag ikväll är jag öppen för förslag, eftersom jag inte kommer få fara hem förrän vid åttatiden ikväll. det får gärna ingå blåbär och nötter.

1 kommentar:

yasmine sa...

Ja alltså, ska vi tre äta någonstans sen också? Eller blir det to much florr to handle for you?