söndag, april 12

vårnytt

senaste uppdateringarna i min garderob på ett streck

Photobucket
jättevårig oversize t-shirt med röda ränder

Photobucket
nitväst som jag bara prövade på skoj i butiken, men som piggade upp min svarta fodralklänning så förbannat mycket att jag bara måste köpa den.

Photobucket
mina minimarketkängor med kilklack. måste nog göra ett helt inlägg om dem någon dag. de är nog det finaste jag har just nu.

Photobucket
kort svart vippig kjol som jag gärna hade haft i rosa, men det här var den enda 36an så långt ögonen och armarna räcktes så det fick bli en svart

Photobucket
peeptoearna hamnar tyvärr i skuggan av minimarketkilarna. men jag tror de kan vara snygga till rätt outfit.

Photobucket
mina vita tygskor som jag har bott i sen jag köpte dem. hur har jag klarat mig utan ett par förut?

5 kommentarer:

Anonym sa...

T-shirten ser underbart skön ut! Och snygg.

CAT sa...

Vilken affär hittade du nitvästen i? Jag såg den inte när jag letade efter den förra veckan :( Du är nog svinig du som alltid har en massa grejer som jag vill ha.

Madelen utan e sa...

det är GT (cool fashion-förkortning av gina tricot eheheheh) du kan själv vara svinig för du har massa jag vill ha också, men det kan vi ta någon annan gång.

CAT sa...

Jo jag vet, jag letade ju efter den, men jag tänkte vilken affär du hittade den i. Den där vid övergångsställena? Eller den där nära Monki? Nåja, struntsamma, jag har ändå inte råd att köpa en och skulle säkert ändå aldrig använda den. Haha, jag har väl inget att ha, som inte du har.

CAJSA sa...

vita tygskor är grejt! förövrigt kan jag berätta att jag är aningen småkär i din blogg å tack vare dig (eller på grund av, hursomhelst) har jag blivit skofrälst ^^