tisdag, april 28

jakebob

idag har jag sovit länge, varit in till stan och lämnat in månadens jobb till maderiellt, nästan lipat en skvätt på jobbet (det är inte lätt att vara så här labil som jag är just nu) och sen skuttade jag till dinos (vilket kan tyckas vara mitt nya hem nu efter helgen) och träffade jejkbob. vi fotade honom lite, och det hade förstås inga förutsättningar att bli dåligt med en snygg kille och en skillad fotograf, men skorstensbilden är faktiskt nånting speciellt. när jag orkar ska jag sätta mig och pilla med den lite mer. tralala vill ni lyssna på jakob när han sjunger (klart ni vill) så kan ni gå in på youtube och beskåda min omtalade snygga musikvideo med honom eller kolla in hans myspace. (vilken inte funkar för mig just nu, men kanske för någon annan lycklig.)

haha och jo, angående ballongbilden så behövdes det verkligen en ballong där. man ser ju det. ja, enjoy. nu ska jag se på film. datorn är fullsmetad av bra filmer men ingen att se dem med, så hör av er om ni vill mysa och gosa med mig. och en film då. eller utan. funkar också.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga bilder!

ida sa...

skitsnygga bilder! jag gillar den med ballongen:) du är duktig, fast det visste jag redan. hoppas du börjar må bättre snart, du verkar deppig.

CAT sa...

Första bilden är skitsnygg!